ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

براندازی نرم از طریق نواحی سفت

طرح ارتقا امنیت اجتماعی این باربه هدف ساماندهی و ایمن سازی فاق شلوار آقایان و چاک مانتوی خانمها آغاز گردید . بسیاری از دلسوزان و باورمندان بر این باور بودند که دشمنان که در جبهه های دیگر مبارزه ناکام مانده اند این بار فاق شلوارها را نشانه گرفته و با تنگ و چسبان کردن آن در این امیدند که در پس آن ارزشها را در تنگنا و مخصمه قرار دهند. در این راستا نیروی انتظامی با اعلان طرح گشاد کردن ، دراز کردن و کلفت کردن ،از کلیه خانمها خواست موارد فوق را پیش از آنکه نیروهای گشت اجرا نمایند خود رعایت کنند. گشت ارشاد در دور دوم طرح ارتقا امنیت عمومی از نیروهای زبده و آموزش دیده که علاوه بر استفاده از چماق و گاز فلفل و لگد و اردنگی طریقه استفاده از لپ تاپ را نیز آموخته اند بهره خواهد جست. منابع نزدیک فاش کرده اند پلیس در این طرح از دستگاههای شهوت نگار که به صورت نا محسوس درجه پستی و بلندی و فرورفتگی و بر آمدگی خانمها را اندازه گیری و رسم میکند استفاده خواهد کرد. میزان برخورد نیز با تنگناکی مانتو رابطه مستقیم و با مجذور ارتفاع آن نسبت عکس خواهد داشت هر چند در این رابطه میزان ترشحات لوزالمعده مامور مربوطه و جاذبه زمین و شماره دنده ای که مامور صبحگاه از آن بر خاسته است نیز دخیل خواهد بود.

کارشناسان معتقدند دور اول طرح ارتقا امنیت اجتماعی که به گفته مجریان آن جنبه توجیهی ، ارشادی داشت با به جای گذاشتن چند زخمی و مجروح توانست به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد و اکثریت جامعه با اجرای این طرح سریعا نظرشان نسبت به نوع پوششان تغییر و در کمال اختیار پوشش خود را تعدیل کردند . همزمان با اجرای این طرح البسه مورد تایید از جمله "چادر ملی" نیز روانه بازار گردید. تاریخ نگاران ابراز کردند که تاریخ باستان ایران هیچگاه سراغی از چادر ندارد ولی در واکنش به این دیدگاه، متصدیان امر مشغول ساخت کتیبه ای باستانی در اطراف تخت جمشید شدند که در آن فرستاده ی امپراتوری یونان که یک زن با مانتوی کوتاه و شلوار برمودا و صندل لا انگشتی می باشد ، حامل پیغامی از امپراتور وقت یونان است لیکن داریوش ، شاه ایران ، با دیدن زن و وضعیت ظاهری وی بر اشفته  و فریاد می زند "این زنیکه چرا خود را به شکل مانکنهای غربی در اورده و چرا اینگونه ارزشها را به بازی گرفته و حجاب را سبک شمرده است ؟ " وی بلافاصله دستور می دهد با خانواده ی وی در یونان تماس گرفته شود و از آنها تعهد گرفته شود ولی چون والدین وی از دستور داریوش سر باز می زنند  داریوش با یکصد هزار سرباز هخامنشی به آتن حمله می کند و اکروپلیس را به اتش کشیده و چادر را در تمامی یونان و ایران به عنوان حجاب برتر اعلام می نماید و دستور می دهد در تمامی معابد و آتشگاهها، تصویر نیم رخ سر یک بانوی محجبه حکاکی و به زیر آن جمله ی خواهرم حجابت برادرم نگاهت  حک گردد.

 

به موازات طرح ارتقا امنیت اجتماعی طرح مبارزه با اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی به هدف ایمن سازی فضای عمومی جامعه آغاز گردید . پلیس در این طرح با دستگیری صدها قداره بند، قمه کش ، زور گیر و متجاوز کوشید فضای جامعه را از لوث وجود اشرار پاک نماید . پلیس در اجرای این طرح از تعداد زیادی آفتابه ،شمشیر پلاستیکی، شلوار ورزشی ، پستانک، نقاب پسر شجاع وخرس قهو ه ای و کلاه شیپوری بهره گرفت . بسیاری از متخصصان و آسیب شناسان اجتماعی بر این باورند که این شیوه تنبیه یکی از شیوه های منحصر به فرد در تربیت یک مجرم است که به او کمک می کند به محض اینکه به آغوش جامعه بازگشت افراد بیشتری را از زندگی ساقط نماید. شایان گفتن است مسوولان از اینکه افراد مزبور علیرغم برخورداری از تحصیل ، شغل مناسب ، داشتن سطح بالای رفاه و در آمد ، امکان ازدواج وتفریح و خانواده مناسب باز هم به جنایت دست می زنند متعجب به نظر می ایند و در واکنش به این موضوع بیان می کنند که افراد فوق با داشتن این امکانات دست کم باید دانشمند جوان هسته ای می شدند که متاسفانه بدلایل نا معلوم اراذل و اوباش شده اند.

 

هفته گذشته صدا و سیما با پخش مستندی عمیق و خوش ساخت برای نخستین بار از 3 تن از کارشناسان انقلابهای مخملی (نارنجی ، زرد، صورتی، خالخال بنفش و ....) دعوت و آنان در دو قسمت کلیه شیوه ها ی براندازی به شیوه نرم را تشریح نمودند.این افراد که بر خلاف جو سازیهایی که مدعی بود آنها تحت فشارند روی مبل نرم مخملی نشسته بودند اعتراف کردند که در تمام گذشته سیاه خود کتاب خوانده ،کتاب نوشته و کار پژوهشی می کرده اند . آنها از گذشته خود ابراز ندامت کرده و اعتراف کردند که از موسساتی که در آنها کار می کردند حقوق دریافت می نمودند. اعترافات این افراد که با تصاویری از انقلاب اوکراین، براندازی شوارد نادزه در گرجستان، شورشیان توتسی در روآندا، مرگ و میر نوزادان در کشمیر، برداشت بادام زمینی در تبت و لحظه تولد رویانا گوسفند شبیه سازی شده ایرانی  همراه شده بود در پایان به این نتیجه منطقی دست یافت که عده ای در ایران به پشتوانه و با حمایت مالی سرویسهای اطلاعاتی خارجی سرگرم سرنگونی نرم هستند . منابع اطلاعاتی فاش کردند به سر نخ هایی از ارتباط فیلم منتسب به بازیگر سریال نرگس با بنیاد سوروس و شخص جرج سوروس میلیاردر و شهرساز بزرگ امریکایی دست یافته اند که به زودی با دستگیری وی جزییات آن منتشر خواهد شد.

در راستای مطالب فوق و راستاهای دیگر هوگو چاوز که دیگر کم کم با زیر شلواری راه راه و عرق گیر سفید (لباس ملی مرد ایرانی) به تهران می آید بار دیگر وارد تهران شد و مورد استقبال رییس جمهور قرار گرفت .وی که در تمام طول مسافرتش حتی یک لحظه دست احمدی نژاد را رها نکرد در عسلویه اعلام کرد که به همراه احمدی نژاد قصد دارد دنیای جدیدی بنا کند .وی در پاسخ به این پرسش که  این همه مصالح و سیمان و تیر آهن را از کجا می آورد اعلام کرد بخشی را خودمان در ونزوئلا تولید می کنیم و بخشی را از کشور برادر، ایران وارد می کنیم. آگاهان اعلام کردند بزودی احمدی نژاد و هوگو چاوز برای کسب مجوزهای مربوط به بنای دنیای جدید راهی سازمان ملل متحد خواهند شد همین آگاهان اعلام کرده اند طبق نظر سنجی ها مردم سراسر جهان خود را برای این دنیای جدید آماده و برای آن لحظه شماری می کنند.

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
defectorsat شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:13 http://www.defectorsat.blogsky.com

Movafagh & payande bashid jaleb bod estefade kardim


www.defectorsat.blogsky.com

علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:50 http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی هر چیزی که اطرافته چجوری کار میکنه یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی.
howstuffworks.mihanblog.com

ربه کا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:16 http://namnam.blogsky.com

زنده باشی
جداْ که همه چیز رو اونطور که هست گفتی

اکبر پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 http://ancel.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید من وبلاگ شما رو تو لینکهام ثبت کردم واز شما می خوام این کار رو برای من بکنی با تشکر

بوسه پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:56 http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
امید وارم که حالت خوب باشه.
وبلاگ خیلی خوبی دارید.
****************
یادم بمون یه وقت نرم ز یادت
یادت باشه یادت باشه
کی بود که هی عشقو نشون میدادت
شبا که تنها توی راهی
محو نگاه اون ستاره هائی
یادت باشه که یارت
یه گوشه ای نشسته تو تنهائی
دل ناگرونم که ز یادت برم
نمیره این غصه دیگه از سرم
یادم بمون ای مهربون
یه وقت نشی نامهربون
*****************
پاینده و پیروز باشی .
خدا نگهدار.

فریاد شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:39 http://www.mano-paltalk.net

با درود و خسته نباشید

زمان شلیک حتمابخوانید http://www.mano-paltalk.net/jeddi13/sar1907.htm

رها یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:17 http://rahayi-7.blogspot.com

دوست خوبم منتظرتم
اگه تونستی یه سری بهم بزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:48

خدا از دهنت بشنوه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد