ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

اینجا زرد است

حتما پیش اومده که دم پیشخون یه روزنامه فروش وایسی و به روزنامه ها نگاه کنی .حتما هم متوجه حجم زیاد مجلات زرد  شدی!مجله هایی که انگار تیتر همشون از یکجا میاد..."محل تجمع دختران فراری"بیتا سر دسته گلد کویستی ها "رد پای گلد کویست در یک قتل"قوانین جدید معافیت سربازی" گلزار خیانت کرد "آگهی استخدام بانک ملت و شرکت فاضلاب و...
پدیده زرد نویسی واقعیتی است نه مختص ایران .در همه جای دنیا پاپارازی ها یکی از پر هیجان ترین و پولساز ترین مشاغل دنیا را دارا هستند اما بر اساس این اصل که هیچ پدیده ای به صورت صحیح در این دیار مورد استفاده قرار نمی گیرد زرد نویسی نیز به گند نویسی تبدیل شده.
کسانی که با اینترنت سر و کار دارند نیز به یقین به دنیای زرد اینترنتی قدم گذاشته اند اینجا به دلیل نبود مما نعت های معمول و تر س از پیگیری اوضاع متفاوت تر است هر چند تابو ها و سد های جنسی و فکری در بروز این پدیده بی تاثیر نیست. ولی ظاهر امر نشان می دهد این هسته یا باند در ازای دیدن بازدید کنندگان و جذب چند تبلیغ هر چیزی را به لجن می کشند.این لینکها چیزهای عجیبی در این نوع سایت ها نیست:هدیه تهرانی با شلوارک.عکس های لو رفته از حمام نیکی کریمی.دیگه از هدیه این کار بعید بود. آخرین عکس های هدیه و گلزار کنار دریا.عکس های خفن از دعوای برره ای در حمام زنانه.عکس های کمر به پایین خانوم .....به این میگن مچ گیری از هدیه در توالت. ممه‌های جنت جکسون رو ول کن اینو ببین وای‌ی‌ی.‌، عکسهای نزدیکی زن و مرد، عکسهای مخفی از جیش کردن خانومها،عکسهای خیلی خفن از دختران خیابانی!
واقع امر این است که سالها سرکوب جنسی و عدم مرز بندی صحیح بین تمایلات معقول و زندگی خصوصی مردم از یک سو و این کج فهمی قدیمی که :آهای مردم هر بازیگرو هر آدم مشهور به صرف شهرت آدم هرزه وفاسدی نیست از سوی دیگر ؛جوان امروز را  به آنجا کشانده که صورت هدیه تهرانی بیچاره را بر روی بدن زنی در مستراح روتوش کند شاید که عطش جنسی اش کمی فرو کش کند.
دوستی حرف خوبی می زد چرا ذهن قوم ایرانی هر گاه حرفه و فنی را می آموزد به سوی استفاده نادرست از آن میرود:اگر برنامه نویسی بلدیم فقط ویروس و تروجان می نویسم یا به فکر هک کردن دیگرانیم.اگر 2روز است که با فتوشاپ آشنا شده ایم لزوما باید سر فلانی و بهمانی را بر روی بدن خوک و میمون و ... بگذاریم ...آیا این یک بیماری ما نیست؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مازش جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:47

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد