ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

رسانه ملی ؛رسالت اطاع رسانی!

عصر که اومدم خونه همونجور خسته و خیس نشستم پشت کامپیوتر....بی بی سی نوشته بود:" یک هواپیمای فالکن متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب ایران سقوط کرده است و تعدادی از مقامات ارشد سپاه، از جمله احمد کاظمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه، کشته شده اند." حسابی جا خوردم. ظرف یکماه  این دومین هواپیماییه که افتاده.واسه اینکه جزییات واقعه رو بدونم تلویزیون رو روشن کردم.سر ساعت بود .اخبار 19.شبکه ملی. دوشنبه 19 دیماه1384.

 اخبار مطروحه به ترتیب اینها بود:1-"سخنرانی مقام رهبری پیرامون اهمیت مراسم برایت ازمشرکان حجاج"2-اعلام  قیمت کارخانه ای پژو 206 صندوقدار3-صعود بیست رتبه ای ایران در شاخصهای اقتصادی!4-کسب درآمد4 میلیارد یورویی درآمد از محل رقابتهای جام جهانی برای آلمان5-کسری چند صد میلیار دلاری آمریکا در سال آینده میلادی!6-افزایش قیمت جهانی فلفل!..........................

کل ماجرا ها همیناس؟ یعنی واقعا اتقاقی نیفتاده؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 20:27 http://pws.blogsky.com

شب است و گیتی غرق در سیاهی شب بلند است و سیاهی پایدار ، ولی باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ما را ، از تاریکی می رهاند و از دل شبهای زمستان سرد ، جشن مهر و روشنایی به ما ارمغان می رساند تیرگی هاتان در دل نور خاموش باد ، شب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم . .
سلام مهربون ، زیبا می نویسی... با فکری زیباتر... با دیدی متفاوت از بقیه.
از اینکه خواننده وبلاگت هستم بسیار خوشحالم.
من هم آپ کردم به منم سربزنید
موفق باشید

محمد جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 14:19

بابا ما هنوز خیلی عقبیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد