ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

ترانه آزادی

روزمره هایی در باب اجتماع و فرهنگ و ...

آن فلان زا !

زیست شناسها به شدت نگران این واقعیت هستند که ویروس H5N1(ویروس مولد آنفلوآنزای پرندگان)بتواند با جهش ژنتیکی ؛ هوشمند شده و قابل سرایت از انسان به انسان شود.

 ولی من یقین دارم این ویروس از همون روز اول  هوشمند بوده .میگی نه؟ یه نقشه جهان بذار روبروت .

کاملا می بینی که بیماری ایران رو دور زده ولی حتی یه پرنده هم به ایران نیومده!جل اللخالق! پرنده های مریض اولین بار توی جنوب شرق آسیا  دیده شدن  بعد یواش یواش اومدن به سمت چین و روسیه بعد هم همه ترکیه  و بعد رومانی و بلغارستان. همزمان نمونه های بیمار توی افغانستان و شمال عراق هم دیده شد .امروز هم جمهوری آذربایجان ؛ایتالیا و یونان هم اعلام کردند نمونه های مشکوک یافته شده مبتلا به H5N1 هستند. دیروز هم چند مورد در اندونزی و حتی نیجریه دیده شدند. حالا چرا میگم این ویروس هوشمند شده؟ آهان! ببین ایران نزدیک 4000 کیلومتر مرز مشترک با کشورهایی داره که اونها به طور قطع و یقین موارد بیماری رو ثبت کردند . حالا چطور ممکنه یه ویروس " بی شعور " باشه و اونوقت به ایران وارد نشده باشه . حقا که ویروس هوشمندیه !حکما می دونه که کشور ما مثله بقیه کشورها همین جور مملکت الا بختکی که نیست. شک نکن که هر پرنده ای که از ایران به هر کجای دنیا می پره به همه پرنده های دنیا میگه که ایرانیا واکسن ماکسن نمیزنن ولی یه چیز دارن که از هر واکسنی بدتره و اون معنویته! فقط کافیه که یک مرغ خارجی مریض بخواد بالش به این مملکت برسه .همه ایرانیها یکصدا بهش حمله می کنند و باهاش کاری می کنن که هزار بار آرزو کنه که ای کاش تخم می موند. در ثانی آنفولانزا که چیزی نیست اگر ایدز مرغی  هم بیاد ایرانیها اونو با خفت  نابود میکنند  . من که بوی موساد رو از این قائله دارم استشمام می کنم ! تو چی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:50 http://www.ebad.blogsky.com

سلام بیا پیشم کارت دارم

سروش شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:51 http://clickit.blogsky.com

این از هوشمندیه ویروس نیست از مردم همیشه در صحنه و با خدای ایران است که با حضور با دستیابی به قله رفیع علم و دانش جلوی هر ویروس غیر مجاز و مجاز را در وطن عزیز گرفته اند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد